Webový prehliadač, ktorý slúži je zastaraný a nie je podporovaný (niektoré funkcie nemusia fungovať správne). Prosíme aktualizujte si prehliadač. Viac informácií na odkaze tu.
Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
menu
Florbalová poradňa eFlorbal laboratórium Doprava a platba

Doprava

Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
Slovak Parcel Service Slovak Parcel Service Od 4,52 € 106,92 €
Packeta home - kuriér Packeta home - kuriér Od 3,52 € 79,20 €
Zásielkovňa Zásielkovňa Od 2,96 € 59,40 €
SPS Parcel Shop SPS Parcel Shop Od 3,04 € 79,20 €
GLS GLS Od 4,10 € 99,00 €
Osobný odber - Uherské Hradiště Osobný odber - Uherské Hradiště 1,77 €

Platba

Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,14 €
Hotově vo výdajni 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Kontakt Darčeky
Registrujte sa a získajte výhody!

OBCHODNÉ PODMIENKY obchodné spoločnosti Necy s.r.o.

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky obchodnej spoločnosti Necy s.r.o., so sídlom sídlom Pivovarská 573, Uherské Hradiště - Jarošov, 686 01, identifikačné číslo: 28285425, zapísanej v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 58632 (ďalej len "predávajúci") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva") uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim (ďalej len "kupujúci"), prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho.

1.2. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnené na webovej adrese www.eflorbal.sk (ďalej len "internetový obchod"). Telefonický kontakt na predávajúceho je - +421 32/222 03 00. Elektronicky je možné kontaktovať predávajúci prostredníctvom mailu - info@eflorbal.sk .

2. Užívateľský účet

2.1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na webovej adrese www.eflorbal.sk môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže vykonávať objednávanie tovaru tiež bez registrácie priamo z rozhrania internetového obchodu.

2.2. Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať.

2.3. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho užívateľského účtu.

3. Uzavretie kúpnej zmluvy

3.1. Objednávka odoslaná prostredníctvom internetového obchodu, urobená prostredníctvom telefónu príp. urobená prostredníctvom emailovej komunikácie je záväzným návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy s predávajúcim. Ponuka predávajúceho v internetovom obchode nie je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy.

3.2. Predávajúci bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržaní kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v užívateľskom účte či v objednávke, pričom toto potvrdenie nie je akceptáciou návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená až akceptáciou návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho. Za takúto akceptáciu sa považuje zaslanie tovaru zo strany predávajúceho kupujúcemu alebo výslovná akceptácie návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho prostredníctvom emailovej alebo telefonickej komunikácie.

3.3. Predávajúci má právo akceptovať návrh na uzavretie kúpnej zmluvy len u časti objednávky, to znamená, že môže odoslať kupujúcemu len časť z objednaného tovaru, ak kupujúci výslovne neustanovuje v poznámke objednávky alebo prostredníctvom emailovej alebo telefonickej komunikácie, že s čiastočným vybavenie objednávky nesúhlasí.

3.4 Kupujúci má právo zrušiť objednávku, tzn. odvolať svoj ​​návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, bez akýchkoľvek sankcií až do dňa predchádzajúcemu deň odoslania objednávky, pokiaľ nie je objendávka už zabalená. Zrušenie objednávky je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť prostredníctvom emailovej alebo telefonickej komunikácie.

3.5. Kupujúci má právo meniť objednávku až do dňa predchádzajúcemu deň odoslania objednávky, pokiaľ nie je objendávka už zabalená.

3.6. Kupujúci nemá právo objednávku zrušiť ani ju meniť v prípade, že objedná tovar s požiadavkou na úpravu tovaru podľa jeho priania alebo na jeho osobu.

3.7. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.

3.8. Kupujúci súhlasí so skutočnosťou, že vyobrazenie produktu v internetovom obchode sa môže líšiť od vyobrazenia produktu, ktoré dostane. Táto situácia môže nastať v prípade, keď výrobca mení vyobrazenia konkrétneho produktu. Ak kupujúci vyžaduje konkrétne vyobrazenie produktu, potom si túto skutočnosť môže overiť u predávajúceho pred odoslaním tovaru predávajúcim.

4. Cena tovaru a platobné podmienky

4.1 Cenu tovaru a prípadne náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:

a) bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho, ktorý predávajúci kupujúcemu po obdržaní objednávky oznámi spolu s variabilným symbolom a celkovou kúpnou cenou, tovar zaplatí kupujúci na bankový účet predávajúceho pred odoslaním resp. vyzdvihnutím tovaru, v opačnom prípade nebude tovar odoslaný popr. odovzdaný, alebo

b) bezhotovostne platobnou kartou, po odoslaní objednávky bude kupujúci presmerovaný na platobnú bránu banky, kde zadá platobné údaje, pokiaľ bude transakcia autorizovaná, platba bude uhradená predávajúcim v okamihu začatia procesu      odoslanie objednávky najneskôr však do siedmich dní od autorizácie; ak transakcia nebude autorizovaná, vyzve predávajúci kupujúceho k ďalšiemu pokusu platby kartou prípadne k voľbe iného spôsobu platby, alebo

c) v hotovosti pri osobnej odbere tovaru na prevádzke predávajúceho, alebo

d) v hotovosti dobierkou, kde kupujúci zaplatí kúpnu cenu poštovému doručovateľovi, kuriérovi alebo na pošte až pri prevzatí tovaru v mieste určenom kupujúcim v objednávke.

4.2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením, dodaním tovaru a prípadné náklady na platobnú transakciu v dohodnutej výške, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

4.3. Všetky ceny tovaru platia do odvolania alebo do vypredania zásob predávajúceho.

4.4. Predávajúci poskytuje rôzne druhy zliav. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru poskytnuté predávajúcim nemožno vzájomne kombinovať. Pravidlá a podmienky pre uplatnenie konkrétnej zľavy sú ako informácie priložené buď priamo k zľave, alebo je u zľavy uvedený odkaz na webové stránky, kde sú pravidlá zľavy podrobne opísané. V prípade, že dôjde pri výklade zľavy k nejasnostiam, platí výklad predávajúceho.

4.5. Kupujúci si môže u predávajúceho kúpiť aj darčekové poukazy na určité hodnoty. Každý takýto poukaz má vopred určenú platnosť. V prípade, že je hodnota darčekového poukazu vyššia, ako je hodnota celého nákupu, rozdiel sa na nový poukaz neprevádza a nevyčerpaná suma sa spätne neprepláca.

4.6. Cenu dopravy zobrazuje predávajúci kupujúcemu v sekcii "Košík" pred odoslaním objednávky. U niektorých predávaných produktov závisí výška dopravného na mieste doručenia a objemovej hmotnosti výrobku. O tomto je kupujúci u každého takéhoto produktu informovaný.

4.7. Tovar, u ktorého je vyžadovaná záloha, má túto informáciu uvedenú v popise produktu.

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

5.1. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania (ďalej len "spotrebiteľ").

5.2. Ak sa nejedná o prípad uvedený v čl. 5.4 alebo 5.5., alebo o iný prípad, keď nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má spotrebiteľ v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka Českej republiky právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, pričom v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodaní niekoľkých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný predávajúcim, ktorý je zobrazený na internetovom obchode predávajúceho. Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci zasielať okrem iného na adresu prevádzky predávajúceho NECY hala eFlorbal, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01 alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho info@eflorbal.sk .

5.3. Ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, tak sa mu vrátia bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy predávajúcemu dôjde oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, všetky platby, ktoré od spotrebiteľa dostal, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania ponúkaný predávajúcim). Pre vrátenie platieb použije predávajúci rovnaký platobný prostriedok, ktorý spotrebiteľ použil na pôvodnú transakciu alebo vráti peniaze bezhotovostným prevodom na bankový účet kupujúceho. Platbu vráti predávajúci až po obdržaní vráteného tovaru. Tovar bez zbytočného odkladu, kedy došlo k odstúpeniu od kúpnej zmluvy, musí spotrebiteľ zaslať späť alebo odovzdať na adrese NECY hala eFlorbal, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01, pričom spotrebiteľ znáša priame náklady spojené s vrátením tovaru. Lehota sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle predávajúcemu tovar späť pred uplynutím 14 dní.

5.4. Odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu nemožno, ak bol tovar už čiastočne spotrebovaný. Nemožno tiež odstúpiť od zmluvy na tovar, ktorého charakter to vylučuje, najmä z hygienických dôvodov (napr. odbalení z ochranných obalov chrániaci produkt pri kontakte s pokožkou). Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne opotrebovaný, môže predávajúci uplatniť náhradu škody až do výšky kúpnej ceny.

5.5. Spotrebiteľ berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka Českej republiky, nemožno mimo iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu.

5.6. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, nemôže od kúpnej zmluvy odstúpiť.

5.7. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.

5.8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a na vrátenie tovaru je potrebné tovar precliť späť do Českej republiky, potom kupujúci hradí všetky náklady na preclenie.

6. Preprava a dodanie tovaru

6.1. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.

6.2. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

6.3. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nedôjde k doručeniu tovaru kupujúcemu, je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady mu týmto vzniknuté.

6.4. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto neodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

6.5. Lehota na doručenie tovaru, pokiaľ nie je špecifikované inak, je pre doručenie do Českej republiky maximálne 30 dní, do krajín EÚ maximálne 60 dní a pre doručenie mimo EÚ maximálne 90 dní z dôvodov možných prekážok v priebehu prepravy.

7. Práva z vadného plnenia

7.1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:

a) má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak chýba dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,

b) sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,

c) tovar zodpovedá akosťou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,

d) je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a

e) tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

7.2. Ustanovenia uvedené v článku. 7.1. obchodných podmienok sa neuplatňujú u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ak vyplýva to z povahy tovaru.

7.3. Ak je kupujúci spotrebiteľom, patrí mu aj nasledujúca záruka za akosť. Ak sa prejavia spotrebiteľovi vada v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.

7.4. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky na adrese NECY hala eFlorbal, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy je prejav vôle uplatniť práva z chybného plnenia doručený predávajúcemu. Predávajúci môže vyzvať spotrebiteľa po uplatnení reklamácie k dodaniu reklamovaného výrobku.

7.5. Ak uplatní kupujúci právo z vadného plnenia, potvrdí mu predávajúci v písomnej forme, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.

7.6. Predávajúci neposkytuje kupujúcemu, ktorý nie je spotrebiteľom, záruku za akosť tovaru, ak nie je tak výslovne medzi zmluvnými stranami dohodnuté. Zodpovednosť predávajúceho za vady sa v takomto prípade riadi Občianskym zákonníkom Českej republiky.

8. Ochrana osobných údajov

Podmienky ochrany osobných údajov sú uvedené na odkaze

Ochrana osobných údajov

9. Zasielanie obchodných oznámení a doručovanie

9.1. Kupujúci si môže zvoliť, či má záujem o zasielanie informácií a obchodných oznámení súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho.

9.2. Kupujúcemu môže byť doručované na elektronickú adresu kupujúceho.

10. Záverečné dojednania

10.1. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z obecnězávaznej legislatívy.

10.2. Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

10.3. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v tlačenej alebo elektronickej podobe.

10.4. Kontaktné údaje predávajúceho: adresa pre doručovanie je NECY hala eFlorbal, Pivovarská 573, Uherské Hradiště, 686 01, adresa elektronickej pošty info@eflorbal.sk .

10.5. Tieto obchodné podmienky sú vyhotovené v štyroch jazykových verziách - slovenské, české, anglické a nemecké. V prípade akýchkoľvek výkladových rozporov a nejasností sa považuje za rozhodnú česká verzia.

10.6. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa www.coi.cz. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešenie spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

11. Dane a DPH

Informácie o daniach a DPH sú uvedené na samostatnej stránke:

DPH a dane

12. Dodanie zásielok mimo EÚ 

Kupujúci súhlasí s dodacou podmienkou Incoterms - CIP - preprava a poistenie platené do (dohodnuté miesto určenia).

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií vrátane informácií o ich odstránení a vypnutí nájdete tu .