Zobraziť kategórie

Reklamácie a výmeny

Výmena tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa "Zaslanie tovaru späť".
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte. Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Možno dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.

Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je zvyčajne rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.

Zaslania tovaru späť

Po zabalenie tovaru ho odešletete na našu kontaktnú adresu pre Slovensko, priložte pôvodnú faktúru a tiež formulár pre zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
Formulár verzia - PDF
Formulár verzia - Excel XLS
Formulár verzia - Open Office

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa "Zaslanie tovaru späť".
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné.