Webový prehliadač, ktorý slúži je zastaraný a nie je podporovaný (niektoré funkcie nemusia fungovať správne). Prosíme aktualizujte si prehliadač. Viac informácií na odkaze tu.
Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov.
Nemáte účet?
menu
Florbalová poradňa eFlorbal laboratórium Doprava a platba

Doprava

Doprava pre krajinu: Slovensko
Slovenská pošta Slovenská pošta Od 3,50 € 111,00 €
Osobný odber - Uherské Hradiště Osobný odber - Uherské Hradiště 0,00 €
Zásielkovňa Zásielkovňa 2,16 € 18,50 €
DHL Express DHL Express Závisí na objeme balíku
GLS GLS 3,22 € 18,50 €

Platba

Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 0,72 €
Hotově v predajni 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Kontakt
Registrujte sa a získajte výhody!

Reklamácie a výmeny

Výmena tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa "Zaslanie tovaru späť".
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte. Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Možno dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.

Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je zvyčajne rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.

Zaslania tovaru späť

Po zabalenie tovaru ho odešletete na našu adresu našej prevádzky. Priložte pôvodnú faktúru a tiež formulár pre zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
Formulár verzia - PDF
Formulár verzia - Excel XLS
Formulár verzia - Open Office

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa "Zaslanie tovaru späť".
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné.

Zaslanie tovaru zo štátu mimo EÚ

Tovar, ktorý je odosielaný zo štátu mimo EÚ späť k nám, musí byť preclené colným úradom, v tomto prípade je nutné počítať s extra dovoznými colnými poplatkami. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@eflorbal.sk v tomto prípade.

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií vrátane informácií o ich odstránení a vypnutí nájdete tu .