Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
info@eflorbal.sk
Telefón teraz offline
Telefón: +421 2/327 845 03
Teraz sme offline
Sme vám k dispozícii v české pracovné dni 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,12 €
Hotově v predajni alebo v sklade 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Doprava
Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
GLS SK 3,34 € 76,42 €
Pošta - obchodný balík do zahraničnej Od 12,71 €
Osobný odber - Uherské Hradiště 0,00 €
Zásielkovňa 3,03 € 76,42 €
Česká pošta - express EMS Od 11,21 €
EUR
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
0 ks
0 €
Zobraziť kategórie

Reklamácie a výmeny

Výmena tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa "Zaslanie tovaru späť".
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte. Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Možno dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.

Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je zvyčajne rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.

Zaslania tovaru späť

Po zabalenie tovaru ho odešletete na našu kontaktnú adresu pre Slovensko, priložte pôvodnú faktúru a tiež formulár pre zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
Formulár verzia - PDF
Formulár verzia - Excel XLS
Formulár verzia - Open Office

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa "Zaslanie tovaru späť".
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné.

Zaslanie tovaru zo štátu mimo EÚ

Tovar, ktorý je odosielaný zo štátu mimo EÚ späť k nám, musí byť preclené colným úradom, v tomto prípade je nutné počítať s extra dovoznými colnými poplatkami. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@eflorbal.sk v tomto prípade.