| Doprava | Cena | Doprava zadarmo od |
GLS výdajné miesta | 2,17 € | 67,77 € |
SPS výdajné miesta | Od 3,52 € | |
Zásielkovňa | Od 3,07 € | |
GLS Kuriér na adresu | Od 4,25 € | 100,25 € |
Slovak Parcel Service | Od 5,11 € | 108,27 € |
Packeta home - kuriér | Od 4,15 € | 80,20 € |
Osobný odber - Uherské Hradiště | 1,83 € |
| Platba | Cena |
| Rýchly bankový prevod s QR kódom (zálohová faktúra) | 0 € |
| Dobierka | 1,59 € |
| Hotově vo výdajni | 0 € |
| Platobnou kartou vo výdajni | 0 € |
| Platobná karta online | 0 € |
Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa “Zaslanie tovaru späť”.
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade urgentného vybavenia nás prosíme kontaktujte na info@eflorbal.sk . Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od dodania. Je možné dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.
Do 7 pracovných dní spracujeme následne prichádzajúci balík na sklade. Peniaze sú prevedené späť zákazníkovi účtovným oddelením do 14 dní.
Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí. Viac informácií na: info@eflorbal.sk .
Alebo tiež: NECY s.r.o., Pivovarská 573, 68601 Uherské Hradiště - Jarošov
Priložte pôvodnú faktúru (alebo iný dôkaz o nákupe) a tiež formulár na zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
V prípade, že posielate tovar z krajiny mimo EÚ, je nutné uhradiť colnými poplatkami, ktoré si zákazník hradí sám. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@eflorbal.sk v tomto prípade.
V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám chybu, vyhľadajte faktúru (alebo iný dôkaz o nákupe) a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa “Zaslanie tovaru späť”.
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá a pod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné. Doba na vybavenie reklamácií je 30 dní.
Viac informácií: Obchodné podmienky