Webový prehliadač, ktorý slúži je zastaraný a nie je podporovaný (niektoré funkcie nemusia fungovať správne). Prosíme aktualizujte si prehliadač. Viac informácií na odkaze tu.
Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
menu
Florbalová poradňa eFlorbal laboratórium Doprava a platba

Doprava

Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
Packeta home - kuriér Packeta home - kuriér Od 3,52 € 79,20 €
Slovak Parcel Service Slovak Parcel Service Od 4,52 € 106,92 €
Zásielkovňa Zásielkovňa Od 2,96 € 59,40 €
SPS Parcel Shop SPS Parcel Shop Od 3,04 € 79,20 €
GLS GLS Od 4,10 € 99,00 €
Osobný odber - Uherské Hradiště Osobný odber - Uherské Hradiště 1,77 €

Platba

Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,14 €
Hotově vo výdajni 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Kontakt Darčeky
Registrujte sa a získajte výhody!

Koncepcia e-shopu

Aplikácia e-shopu je vytvorená tak, aby bola čo najviac intuitívna, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými krokmi pri vytváraní objednávky dlho premýšľať a všetky informácie videl na stránkach ihneď. Ak by ste aj tak mali s niektorými krokmi problém, kontaktujte nás, prosím

Všeobecný postup pre vytvorenie objednávky

  1. Najskôr je nutné si zvoliť lokalizačné údaje (v pravom hornom rohu). Zvolíte jazyk, v ktorom chcete komunikovať a zobrazovať stránky. Ďalej krajinu, do ktorej chcete doručiť tovar, a menu, v ktorej chcete nakupovať.
  2. Zvoľte rovno produkt, o ktorý máte záujem, alebo najskôr kategóriu produktov a následne konkrétny výrobok.
  3. Na stránke s konkrétnym produktom zvoľte verziu (variantu) produktu a stlačte tlačidlo pre pridanie produktu do košíka. V prípade, že sa tlačidlo nezobrazuje, nie je možné produkt zakúpiť.
  4. V pravom hornom rohu stránky môžete vidieť počet produktov, ktoré sú pridané do košíka a zároveň celkovú sumu.
  5. Môžete vyberať ďalšie produkty rovnakým spôsobom.
  6. Ak chcete vytvoriť objednávku kliknite v pravom hornom rohu na ikonku nákupného košíka.
  7. V nákupnom košíku vidíte krajinu dodania a menu. Voľba krajiny dodania a meny ovplyvňujem dostupné spôsoby dopravy a platby.
  8. Zvoľte spôsob dopravy, na základe tejto voľby sa zobrazia dostupné spôsoby platby. Zvoľte tiež spôsob platby.
  9. Skontrolujte celkovú hodnotu objednávky, ktorá sa Vám zobrazí vedľa tlačidla “Ďalší krok”.
  10. Kliknite na tlačidlo “Ďalší krok”.
  11. Pokračujte vyplnením dodacej adresy a fakturačnej adresy. Vyplňte príslušné políčka, ktoré sú povinné.
  12. Vykonajte ďalšie voľby, akou je napr. voľba darčekov k objednávke. Prípadne doplňte poznámku.
  13. Kliknutím na tlačidlo “Odoslať objednávku” odošlete požiadavku na vytvorenie objednávky. O výsledku vytvorenia objednávky ste informovaní zobrazením hlášky.
  14. V prípade online platby kartou pokračujete vyplnením príslušných údajov.
  15. To je všetko, už sa môžete len tešiť na tovar. Ďakujeme, že u nás nakupujete;-).

Často kladené dotazy

Je možné dodať tovar v presne uvedenom čase?

Presný čas doručenia nie sme schopní ovplyvniť, závisí na dohode medzi adresátom a dopravcom. Pre dohodnutie času je vhodné kontaktovať príslušnú prepravnú spoločnosť.

Je možné dodať tovar do jedného a fakturovať do iného štátu?

Z dôvodu colných a daňových predpisov neumožňujeme fakturovať a dodávať do iných krajín. Krajiny pre fakturáciu a dodanie sa musí zhodovať.

Môžem zrušiť objednávku?

Objednávku môžete zrušiť najneskôr v deň predchádzajúci deň odoslania objednávky, za predpokladu, že proces spracovania objednávky nezačal. Tj. objednávka NIE JE v stave expedícia alebo vybavené.

Kedy mi vrátite peniaze na kreditnú kartu pri zrušenie alebo zníženie hodnoty objednávky?

Pokiaľ u nás platíte kreditnou kartou cez internet, tak platba je v čase uskutočnenia objednávky len zarezervovaná. Platbu si na náš účet pričítame až v okamihu odoslania objednávky. Ak teda objednávku zrušíte alebo znížite jej hodnotu pred odoslaním, potom tieto peniaze nikdy nedorazí na náš účet, stále sú u Vašej banky. Záleží na rýchlosti Vašej banky, kedy je ako disponibilné na Vašom účte zobrazí.

Bola moja platba bankovým prevodom už pripísaná na váš účet?

Toto môžete zistiť v detaile svojej objednávky. Odkaz naň nájdete v maile o potvrdení objednávky. Pokiaľ sme platbu pripísali, potom tu nájdete presný dátum prijatia platby.

Musím uvádzať svoje telefónne číslo?

Telefónne číslo, ktoré uvádzate pri vytváraní objednávky, využívame iba na tieto účely:

  1. V niektorých prípadoch kontaktujeme zákazníka telefonicky ohľadom nedostupnosti či upresnenia tovaru, tak aby to urýchlilo proces doručenia objednávky.
  2. Telefónne číslo odovzdávame doručovacej službe pre priamy kontakt medzi doručovacou službou a adresátom.

Ako rýchlo bude objednávka odoslaná?

Proces expedície závisí od skladovej dostupnosti tovaru. Pokiaľ všetky položky z objednávky sú skladom a zároveň nie je potrebné čakať na pripísanie platby na bankový účet (teda pokiaľ využijete možnosti online platby - napr. platba on-line kartou, alebo platby na dobierku), potom tovar expedujeme spravidla do 24 hodín v pracovné dni po prijatí objednávky. V prípade, že je v objednávke vyplnená poznámka, potom môže dôjsť k oneskoreniu pri vybavovaní objednávky, pretože spracovanie objednávky čaká na vybavenie poznámky.

Pokiaľ sa na tovar ponáhľate, vyberajte teda:

  • platbu online
  • skladový tovar

Tovar, ktorý nie je skladom, objednávame spravidla u výrobcu/dodávateľa.

Je registrácia povinná?

Registrácia nie je povinná, môžete vytvoriť objednávku bez nej. V prípade platby dobierkou registráciu vyžadujeme. V priebehu registrácie zákazník vypĺňa iba najnutnejšie údaje.

Zabudol/a som heslo, čo mám robiť?

V prihlasovacom menu stačí kliknúť na príslušný odkaz, kde vyplníte krátky formulár. Na e-mail Vám potom pošleme odkaz na nastavenie nového hesla.

Poskytnete nám zľavu na tovar?

V prípade, že chcete objednať tovar v obrovskom množstve, predovšetkým vo veľkom množstve od jednej položky, kontaktujte nás, prosím.

Zaoberáte sa tiež veľkoobchodom?

Áno, viac informácií nájdete TU.

Ponúkate individuálne poradenstvo ohľadom vlasovej starostlivosti?

Áno, na Glamot sa snažíme zaistiť, aby každý zákazník našiel ideálne produkty a riešenia pre svoje vlasy. Ponúkame individuálne poradenstvo, ktoré vám pomôže vybrať správne produkty a starostlivosť na mieru vašim potrebám. kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckej podpory, kde vám radi pomôžeme s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa vlasových produktov, techník starostlivosti a ďalších aspektov starostlivosti o vlasy, telo i pleť.

Ponúkate pravidelné letákové akcie?

Áno pravidelne organizujeme letákové akcie, ktoré vám umožnia získať vaše obľúbené produkty za výhodnejšie ceny a objavovať navyše nové produkty. Informácie o našich aktuálnych akciách pravidelne zasielame newsletterom. Stačí zadať svoj e-mail (prihlásenie na odber newslettera nájdete v spodnej časti webu) a budete pravidelne informovaní o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách. Budete mať tak istotu, že vám už žiadna špeciálna ponuka neunikne.

Aká je otváracia doba vo výdajni?

K dispozícii sme obvykle každý pracovný deň, presnú otváraciu dobu nájdete na kontaktnej stránke.

Doplňujúce informácie k tabuľke variantov (verzií) u produktu

V tabuľke verzií v detaile produktu uvádzame doplňujúce informácie týkajúce sa dostupnosti a dopravy.

Dostupnosť:

  • skladom - verzia produktu je skladom, expedujeme spravidla do 24 hodín
  • do .... dní - verzia produktu nie je skladom, bude dostupná u nás na sklade obvykle do počtu pracovných dní uvedeného u verzie
  • od .... (dátum) - verzia je dostupná od určitého dátumu oznámeného výrobcom/dodávateľom
  • vypredané - daná verzia produktu už nie je koupitelná, výhľadovo ani nebude
  • na dotaz - krátkodobo vypredaná, dostupnosť Vám radi oznámime na dotaz

Príznaky u produktov/verzií znamenajú

  • novinka - produkt/verzia bol nedávno publikovaný
  • akcia - produkt/verzia je zľavnený oproti našej katalógovej cene
  • set - produkt, ktorého cena sa Vám zlacnie, ak ho zakúpite spolu s ostatnými uvedenými produktmi

Doručovacia adresa:

Pri zadávaní doručovacej adresy je potrebné uviesť skutočnú adresu (napr. domácnosť, firma). Prosím, neuvádzajte adresy výdajových miest ani pošt, pretože sa nám môžu balíky vracať ako nedoručené.

product-1297
product-758

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií vrátane informácií o ich odstránení a vypnutí nájdete tu .